sâmbătă, 20 noiembrie 2010

INVOLBURARE

Sa nu inteleg patrunzatoarea noastra iubire,
Sa nu o cant , sa nu o povestesc,
Sa nu o afle intreaga lume -
Asa imi porunceste cineva.
Sa galopez haotic, pe lungul vietii drum,
Intunecat si pustiit de neintelesuri -
Asa imi porunceste.
Sa te iubesc precum Soarele,
Ce-n caldura lui coplesitoare,
Pamantul lumineaza si infloreste,
Dar eu vreau sa cant iubirea...
Sa te strivesc, sa te ascund,
In lumea mea,
Sa te las sa te ofilesti, precum o floare.

Sa luminez, sa inseninez neintelesurile vietii,
Sa le descopar, sa le traiesc -
E tot ce imi doresc.
Eu o lumina, tu o intunecare...
Eu cu lumina mea inseninez a vietii carare...
Tu invaluit in neintelesuri,
Involburezi iubirea.
Eu inseninare...Tu involburare...

                   Compus  17 Sptembrie 2010

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu