miercuri, 16 aprilie 2014

LUPTA CU DEMONII ILUZIEI



Convergem spre diferite inflexiuni ale vieții rămase, ca și cum niciodată, pe o margine a unui abis, același abis, dar mereu văzut altfel.
Am plâns, am râs în dimineața aceasta, renăscută din tăcerea adiacentă iluziei.Mă întorc spre alte raze, ce se întrepătrund cu sinele fixat pe axa memoriei, apoi mă întreb :
De ce trebuie să rămân?
De ce trebuie să plec?
De ce nu-mi pot vindeca rănile, acele răni ce nu-și mai au originea în terestru?
Meditez privind mai departe, dar tot mai aproape de ecoul iluziei, acea iluzie demoniazată, contrastată de lupta cu tenebrele asfixiate într-un orizont uitat.
Închid ochii pentru o vreme, doar atât cât să nu-mi pierd propria identitate.
Rămân în absența cuvântului, doar ca să privesc nepăsarea ce creste-n dimineața uitată pe un raft.
Să fie oare demascarea identității o luptă crucială ?
Să exist doar atât cât să cuprind acronicul în esența sa ? Temporizez trecutul cu memorii, acele memorii păstrate-n magazia viselor ce nu se pierd în trecerea spre alte dimensiuni.


*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu